شهرمن آنلاین- استاندار کرمانشاه در دیدار با حسین محمدی جانباز سرافرازی که دو دست و دو پایش را در کنار لانچر از دست داد گفت: ایثارگری این جوان دهه هشتادی سندی زنده از حماسه «دفاع مقدس رمضان» است.

به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، منوچهر حبیبی که به همراه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در منزل حسین محمدی حضور یافته بود، اظهار کرد: لحظه ورود به منزل این مجاهد فی‌سبیل‌الله، عطر خوش ایثار به مشام می‌رسد و صحبت‌های این جانباز عزیز، سرشار از درس ایستادگی و شجاعت است.

حبیبی به ویدئوی منتشر شده از این رزمنده در رسانه‌ها، اشاره کرد و  گفت: این تصویر ماندگار دنیا را تکان داد. لحظه‌ای که یک جوان برومند، مراسم تدفین دست و پای جداشده خود را می‌بیند اما ذره‌ای تردید به دل راه نمی‌دهد.

وی تأکید کرد: این تصویر اثری به مراتب بیشتر از ده‌ها موشک بر جبهه استکبار داشت. این همان قدرت نرمی است که دشمن از آن هراس دارد.

استاندار کرمانشاه با تمجید از اراده پولادین این جانباز جوان خاطرنشان کرد: وقتی این قهرمان اعلام می‌کند حتی با وجود جانبازی از ناحیه دست و پا، حاضر است در کنار "لانچرها" بماند و به همرزمانش کمک کند، نشان‌دهنده افق بلند فکری و ایمان الهی اوست. این بصیرت و روحیه، کلاسِ معرفت و ایستادگی برای همه ما مسئولان است.

وی در ادامه با تقدیر از پدر، مادر و همسر صبور این جانباز گفت: تربیت چنین فرزندی در این سن و سال که دنیا را به حیرت واداشته، حاصل رزق حلال و تربیت ولایی این خانواده مقتدر است. دشمن با دیدن این سطح از ایثارگری، متوجه شده است که راهی جز شکست و عقب‌نشینی در برابر ملت ایران ندارد.

حبیبی در پایان با درخواست دعای خیر از این جانباز و خانواده‌اش، بر ادامه مسیر دقیق و مقتدرانه نظام تأکید کرد و افزود: امیدواریم با دعای شما و پایداری در این راه، هرچه زودتر شاهد پیروزی نهایی جبهه حق و انتقام خون پاک شهیدان و جانفشانی جانبازان عزیزمان باشیم.